خرید باربی مفصلی یوگا ارزان
نوشته شده توسط : نازی

تاریخچه ی باربی:

عروسک باربی توسط کمپانی متل وارد بازار شد نام باربی مخفف باربا نام دختر کوچک رئیس کمپانی متل بود .

بعدا عروسک کِن دوست پسر باربی تولید شد .باربی برای مدت طولانی بدون اینکه با کن ازدواج کند دوستی خود را با او ادامه داد و بدین وسیله تبلیغ و ترویج دوستی با پسران در دستور کار باربی قرار گرفت .

با لباسهای شیک و موهای قهوه ای برگرفته از نام پسر رئیس کمپانی متل بود.کمپانی متل براتی جهانی کردن باربی اقدام به ساخت و فروش عروسک سیاه و زرد نمود که هیکل و اندام باربی را با رنگ پوست متفاوت داشتند .

اما این باربی ها با وجود داشتن پوست تیره فاقد خصوصیات نژادی زنان سیاه پوست بودند خرید باربی مفصلی یوگا ارزان واین  احتمالا روش موزیانه ایست برای القای این فکر در دختران که در آینده باید زنی لاغر و بلند بالا باشند.باربی با حضور در فیلم های رایانه ای ،سینمایی و سکس دنیای پاک دختران و پسران را به هوس های شهوانی آلود و این تنها یکی از هدایای شوم باربی و سازندگانش برای بشریت بود و هدایای دیگری چون آزادی ،غرب گرایی و ...در دستور کار وی قرار گرفت.

باربی و آزادی:

بی تردید لفظ آزادی دل هر انسان تعالی جوی را می لرزاند اما این آزادی ،آزادی غرب نیست که مدام در گوش نسل های نو ظهور جهان نواخته می شود بلکه آزادی است که تکامبل انسان را به همراه دارد آزادی به معنای واقعی همان حق ناشی از استعداد های انسانی انسان است نه حق ناشی از میل افراد و تمتیلات آنها که تنها توسط آزادی دیگران محدود شود .

باربی به عنوان نماد زن غربی مبلغ چنین آزادی های سخیفیست او به مثابه ی دختر دلربایست که با مهربانی و مدارا ،بدون هیچ چشمداشتی جسم خود را ارزانی بازار تمایلات جنسی مردان می نماید .





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: